ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه

3 مشترك

هل ترغب بعودة قسم الاختراق من جديد؟؟
نعم ارجوا ذلك
بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_vote_rcap60%بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_vote_lcap
 60% [ 3 ]
لا أرغب بذلك
بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_vote_rcap40%بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_vote_lcap
 40% [ 2 ]
مجموع عدد الأصوات : 5

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه Empty
مُساهمةموضوع: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 4:42 am

السلام عليكم ورحمة اله وبركاته
زى مانتوا عارفين ان قسم الاختراق كان شغال تمام وبعدين تم اخفائه لأسباب لا داعى لذكرها منها ان اغلبية الاعضاء اللى مسجلين هنا كلهم داخلين عشانه ومحدش فيهم بيعبرنا بكلمة شكر يعنى ابقا انا مثلا عامل توبيك وتعبان فيه وحاطط شرح صور وفيديو وابص الاقى رد ولا ردين و150 مشاهده ع الاقل :x !!! حد يقولى ده يرضى مين؟!!
المهم نخش فى الوضوع
ده تصويت بسيط ياريت الكل يصوت فيه بس الاول يعرفنا بنفسه ويقولنا هوا ليه عايز قسم الاختراق فى ايه بأمانه وخصوصا عايز النت المجانى ليه

واى عضو سيقوم بالتصويت دون ان يعرفنا بنفسه ودون ان يقول سبب ذلك سأعتبر تصويته ملغياا
:)
وشكرا للجميع

Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

نقاط ومواضيع : 141
السمعه في المنتدي : 21
العمل/الترفيه : Aresearcher assistant in the college & Diploma

المزاج : Cheerful & Ambitious

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 2:39 pm

انا ارجو عودتها وبالنسبة للردود يبقى فى حاجات حصرية متتقالش الا للى بيقولوا اراءهم وبيرسلوا ردودهم ، وبالنسبة للنت المجانى فانا عايزاه لان صاحب النت بيعمل مشاكل كل شوية ويقطع النت عندنا بس كدة
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 4:13 pm

اممم بس الموضوع مقرف اوى لانك لازم يكون عندك usb
وبعدين هتفكى شفرته
وبعدين 6 خطوط اتصالات وموبينيل وفودافون داتا وعادى
وبعدين كل شويه تدور على الثغرات ومش كل حاجه بتفتح هوا بس المتصفح والتحميل وسعات بيكون كارد لان يعنى كله بيفتح وأكيد وقت كتييييييير بيضيع حوار مش سهل
على العموم شكرا ع التصويت واسمحيلى اشارك انا كمان واقول لا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 4:26 pm

طبعا ده كله بالاضافه الى الحكم الشرعى والذى يمكنكم الاطلاع عليه من خلال هذا الرابط
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
وشكرا
messi
عضو نشيط
عضو نشيط
messi

نقاط ومواضيع : 33
السمعه في المنتدي : 4

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالأحد يونيو 12, 2011 8:55 pm

انا عن نفسي عايز قسم الاختراق يرجع اكييييييييد لانه مفيد للناس ولينا بردو وبعدين علشان احنا من الناس اللي بتكتشف الثغرات فمن المفرود نطلع الحاجات دي في القسم المناسب وعلشان نفيد الناس ....... وطبعا المشكله اللي حصلت قبل كده انا قولت المشكله كانت من ايه وياريت بعد ازنكم لو القسم رجع يبقي في حصري موجود مش مجرد نقفل الحاجه بباسورد ونبعتها للاعضاء النشطاء......... تقبل تحياتي .... 
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالإثنين يونيو 13, 2011 12:27 am

اولا ياشباب اتصالات وموبينيل قفلت الثغرات بعد توقف قسم الاختراق ب اربع ايام
وبعدين ياميسى الى حصل منى انا اسف ياعم خلاص فوكها ياد
والتصويت ب لا
messi
عضو نشيط
عضو نشيط
messi

نقاط ومواضيع : 33
السمعه في المنتدي : 4

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالإثنين يونيو 13, 2011 3:53 pm

لا لا لا متتاسفش يا جنرال احنا اخوات يا عم ومحدش بيزعل من اخو وفعلاً يا جماعه في ثغرات كتيره اتقفلت بس بردو اليورفريدوم لسه شغال علي ام نبيل وانا النهارده عملتلو كارت لان كامل ببرنامج اوبن في ان ومشغل الياهو والجيم رانجر والدنيا بيس يعني ولسه لحد دلوقتي مفيش حد في المنتديات نزلو خالص فياريت القسم يرجع علشان نبقي نحط حجات حصري كتيرررررر
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 14, 2011 12:43 am

ميسى لنت دلوقتى بتقول vpn
ده اعلان ولا ايه ؟!!!
انت المفروض عارف حاجه زى كده متستناش تنزلها ع طول حصرى حتى لو فى العام
مستنى ردك
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه   بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 14, 2011 12:45 am

بس المشكله الكبيره ان التصويت متعادل لغائة اللحظه وانت شايف الناس والدنيا بتاخد وخلاص هههههههه
المهم لازم التصويت يبان اكتر واكتر

بخصوص قسم الاختراق ارجوا من كل الاعضاء الدخول والمشاركه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هاااااااااااااام جدا ارجوا من الجميع الدخول والمشاركه(طريقة التحميل من المنتدى)
» تبادل ملفات الاعضاء عن طريق اقوي مواقع الليتش العالميه ارجوا التثبيت
» فتوى بخصوص النت المجانى
» العاب اون لاين مفضله ارجوا المشاركه
» تحذيييييييير هااااااااااااام ارجو الدخول