ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! Empty
مُساهمةموضوع: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 07, 2011 11:30 pm

بالصله ع النبي أشطه ! بتوقع بكره إ ش أ في الفقه الوصيه والحرابه وف الكيميا تجربه الحلقه السمراء ودور فحم الكوك والحجر الجيري وربنا يستر وهو المستعان تحياتي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالسبت مايو 07, 2011 11:33 pm

ربنا معاااااااااكوا و يوفقكم وتطلعوا من الاوائل ان شاء الله
:yes: :yes:
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 2:38 pm

ينعل ابو الى حط امتحان الكيميا مسألتين مش فى القرر ووحده كامله مجاش منها كلمه!!محدش يلمنى ياجماعه ع الشتيمه ده بجد حاجه مستفزه جدا جدا ومقدرش اقول انى هقفل لكن فيش حجاه مستحيله قريبا التوقعات لامتحان الادب والنصوص والمطالعه تحياتى للجميع سلام
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 2:44 pm

هههه معلشي بقا يابوب سيب غيرك يقفل هههه سلاام
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 2:49 pm

معلش ولا يهمك ركز فى الامتحان اللى بعده
واختى كمان مش مقفلة اوى بردو
خلاص فكك من الكميا وادخل فى الجبر و الادب و المطالعة والنصوص و الله يكون فى عونكم
و قولت لك هييجى المعادلات و فرن "ماتريكس" مش عارفة ايه الافلام اللى حاطنها فى كتاب الكميا!!!
وربنا معاكووووووووا
عسل قليل الدسم

عسل قليل الدسم

نقاط ومواضيع : 4
السمعه في المنتدي : 0
المزاج : مهيسة على طول

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 3:33 pm

والله عندك حق امتحان الكميا كان طويييييل والله يخربيت الراجل اللى حطه علشان انا كنت عماله بصوت من الهبابة اللى اسمها الكهربية وفى الاخر ماتجيش والفقه ده بردوا كان طويييييل ومجبش من القتل و السرقة وغيره بس صراحة هما الاتنين كانوا سهال اه هى السرقة كانت من المنهج ولا لأ لان انا ذاكرتها علشان كان فيه مدرسة تيييييت بتقول علينا ولما رحت كان فبه ناس كتييير بتقول مش علينا
يالا ماعلينا اللى فات فات
المهم المادة الجميلة القمر اللى جاية اللى مبتنزليش من زور "الادب والنصوص ودلدولتها المطالعة"
الله يخرب بيت دى مادة بكرهاااااااااا اوى
يالا ماعلينا هنذاكرها هنذاكرها
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 4:57 pm

عندك حق ياعسل اااقصد يادكتووره بس النصوص ومطالعه اي اللي تتذاكر انا اعرف انها بتتحفظ انا لسه بقول ياهادي والسرقه مش عليناااا .. لازم نجيب ال 30درجه حطيها في دماغك سلام هدح
عسل قليل الدسم

عسل قليل الدسم

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 5:07 pm

والله بينطبق عليها مثل احفظ زى الجاموسة
افففففف
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 5:13 pm

يمكن عندكو احفظ زي الجاموسه لكن عندنا شعار الإتنين الأوائل احفظ بغبااااااااااء وانا شكلي داخل ف الموضوع
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 5:15 pm

والأول ع الجمهوريه قاللها بلسانه الأزهر يعني حفظ وزي مابتشوفي ف الإمتحانات ناقص يقولك اكتبلي ورقه رقم كذا ... حاجه آخر هبل
عسل قليل الدسم

عسل قليل الدسم

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأحد مايو 08, 2011 5:38 pm

صح والله ومادة الحديث اللى عاوزه التيبكل بالظبط زودت نقصت هتننقص والله احنا لينا الجنة
وامهم اللى علينا بعد بكرة الحديث يعتبر ابن عمها حاجة زى كده
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالإثنين مايو 09, 2011 7:08 pm

بالصله ع النبي اشطه بتوقع بكره ف المطالعه للأسف من الشيوخ الي الشبان وف النصوص الاول والتالت وفي الأدب الحركه العلميه ف الدويلات واسباب قوه الشعر ف العصر العباسي التاني وف الجبر رسم الداله اللوغريتميه .. وياريت ياجماعه محدش يستخسر فيا سمعات ف التوقع الصحيح تحياتي للجميع
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 10, 2011 2:12 pm

مش عاوز اقول ان أنا ف ليلة الإمتحان أول مره افتح نصوص والمطالعه بس بتوفيق من ربنا ضمنت ال 30 درجه الحمد لله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 10, 2011 9:09 pm

ايه جماعه مش تعبرونا بكلمه حلوه ابتاسمه سمعه اي حاجه! مش مهم المهم اني الحمد لله لسه مغلطتش ف حاجه للحظه ده 55555 ههههه بالنسبه لانسه عسل بتقول الحديث ولازم تنقص وكده اقولها انا الحمد لله بكل تواضع وبدون غرور ماقلتش درجه ف 3 ترمات ورا بعضيهم ف الشفوي والتحريري ده ماده لزيزه جدا ببساطه احفظي كتاب المدرسه زي القران او مش مشكله كتاب المرشد بس لازم جدا تحلي كل الامتحانات علمي وادبي ! واي استفسار انا ف الخدمه اخوكي ميزو ! تحياتي
عسل قليل الدسم

عسل قليل الدسم

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 10, 2011 9:43 pm

على فكرة انا ربنا يعلم اللى انا بكتب اللى فى الكتاب بالظبط وفى الاخر بنقص نص اوتلات ارباع وده مش فى الحديث لوحده ده فى مواد تانية زى التوحيد وغيرهم وده راجع للتصحيح علشان احنا بنتصحح فى ادارة اسمها الساحل ودى تصحيها ماشاء الله رااائع وعلى فكره دى من الاسباب اللى خلتينى اسيب المعهد بتاعى بالأضافة لحاجات تانية وهاجى السنة الجايه معهد نوره
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 11, 2011 11:00 am

غريبه ده انا وربنا دخلت ف التيرم الاول تفسير وتوحيد وألفت كتييييييييييييييييير وانا اساسا معرفش بيتكلم على ايه وجبت 20 ف الاتنين ههههههه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!   التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!! I_icon_minitimeالأربعاء مايو 11, 2011 7:35 pm

بالصله ع النبي اشطه بتوقع بكره ف الحديث الأول مابال والتاني واحد من الاخير او ال قبل الاخير ... وطبعا ف القران سوألين ف أول 4 من البقره وسوأل ف ال عمران و ع فكره ياجماعه انا ليا 5 سمعات للحظه ده ف رقبة أي حد 2 ثانوي وإلي مزيد من التألق تحياتي ميزو :opopop:

التوقعات المرئيه لعام 2011 متجدد!!!
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اقوى موسوعة antivirus لعام 2011
» امتحان الثانويه العاميه لعام 2011 !!!!
» احدث طرق الغش لعام 2010 و 2011 على التوازى
» حصريا جدول امتحانات الصف الاول والثانى الثانوى الازهرى لعام 2011
» فوازير الاعضاء متجدد شاركونا