ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly Empty
مُساهمةموضوع: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 10:34 pm

في بنت من الزاويه عمرها تلت سنين ونص 3.5 اغتصبت من قبل نصراني عمره 29 سنه ... طبعا ده موضوع شائك لوحده . فناس قالوللي الغي اشتراك الأعضاء المسيحين ال عندك وده حصل ... انا جيت بحذف مايكل وكارلوس كنت زعلاان اوي عشان ماشوفتش منهم وحش . عاوز اعرف رأيك اي يا استاذ مايكل :saaaaaaad:
maradona6000

نقاط ومواضيع : 41
السمعه في المنتدي : 3

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 10:47 pm

انا مش متفق معاك ياجنرال لأن دول اخواتنا احنا عايشين في وطن واحد علي تراب واحد مينفعش نقول مسلم ومسيحي ومش معني كدة ان كل المسحيين مش كويسين .وانت عارف كل مكان فية الحلو والوحش وأكيد الحيوان دا هياخد عقابة وهو الاعدام طبعا حتي يكون عبرة لغيرة ولكن أرجو عدم التعميم....
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:21 pm

سوري اعتبر البنت ده اختك !!! آآآسف مكاانش هيكوووون ردك كده ..... :saaaaaaad:
mikaaa

نقاط ومواضيع : 12
السمعه في المنتدي : 0

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:21 pm

انا معاك ان دا صعب بس فى ناس حلوة وناس وحشة والاصول متجمعش بالكل لزم يكون فية الشر والخير يا جنرال وربنا يكون فى عونكم وبعدين لو انت متابع الخبار شوف فى خبر بيقولك ان فى 5 شباب مسلمين نزلو بنتين من تكسى كانو راجعين من الدرس واختصبوهم وشوف عندك فى اى موقع اخبار لو مش مصدقنى لية انا مجمعتش انكم وحشين كلكم علشان عارف زى ما فية ناس وحشة فية الحلو وشكرا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:33 pm

24 ساعه هشاور فيها المشرفين والاداره وهاوفيك بالرد مع العلم ان انا ال قلت باند لكل المسيحين تحياتي :Eh2 z3lan:
mikaaa

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:40 pm

شكرا وربنا معاكم
mikaaa

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 11:43 pm

لو عاوزين نلغلى الاشتراك عادى الغى تانى انا هفهم سلام
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 03, 2011 2:30 pm

كارلوس ( توتي ) رأيك اي اتفضل قول
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 03, 2011 6:48 pm

mikaaa كتب:
شكرا وربنا معاكم
‎‏ انتا بتقول ربنا معاكم مفروض انها بنت صغيره فمش هتفرق مسلمه او مسيحيه كلها مصيبه في الآخر حتي لو افترضنا كانت مسيحيه برضو كل المسلميين هيزعلوا جدا علي العموم اهلا بيك ف المنتدي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 03, 2011 11:12 pm

تم عقد جلسه مع المشرفين والاداره واجتمع بينا الأمر ع انكم ليس لكم أي دخل بهذا الحوار عفوا ع الازعاج كأن شء لم يكن ع العموم نورتوا المنتدي ونتمني لكم نت مجاني
messi
عضو نشيط
عضو نشيط
messi

نقاط ومواضيع : 33
السمعه في المنتدي : 4

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالخميس مايو 05, 2011 2:22 pm

طبعاً مفيش كلام يتقال بعد كلام Mr/gaintsuffering بس معلش كونت عايز اقو راي اولاً انت بتقول اني واحد مسيحي اغتصب بنت وزمايلك قالولك الغي اشتراتكهم في المنتدي بس يا جنرال انت لغيت كل الاشتركات فعلاً علشان واحد اغتصب واحده علي كده انا من المفرود معملش حد مسلم تاني وطبعا هتسأل ليه ؟؟ هقولك علشنان اللي حصل في نجع حمادي واللي حصل في الكشح واللي حصل في اسكندريه واللي كان بيحصل في العمرانيه والناس اللي هدو الكنيسه قريب وكل ده متصور بالفيديو ......بس فعلاً زي مقال Mr/gaintsuffering انتو ملكمش دخل في الحوارات دي ولو كل الناس عملو زيك كده مكنتش الثوره نجحت وانا اسف لو حد زعل من كلامي ده ..... وانا كونت مسجل قبل كده بأسم nobel واتمسح وسجلت بيه تاني بس مش بيدخل فعلشان كده عملت الاكونت ده وعلي فكره انا مسيحي
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالخميس مايو 05, 2011 3:00 pm

عارف يانوبل (ميسي دلوقتي) ان إنتا مسيحي ‏koko4jesus‏ بس اما يكون شاب مسيحي 29 سنه يغتصب بنت عمرها 3.5 وأبوها مسلم سلفي مفيش غير ان الجريمه ده مدبره ..... انتا فاهم كلامي كويس .... واللي حصل ايام تعديل الدستور المسلمين قاللوا نعم خلاص المسيحين يقولوا لااا .... أظن وصلت
زائر

زائر

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالخميس مايو 05, 2011 3:04 pm

وبعدين اللي حصل في الكنيسه دول جماعه امريكيين حرقوها عشان يعملوا فتنه طائفيه .... والفيديو اللي متصور أي اللي اثبتلك انهم مسلميين !!! وانتا شفت ان المسلمين كانوا بيساعدوكوا في اطفاء الحريقه
messi
عضو نشيط
عضو نشيط
messi

نقاط ومواضيع : 33
السمعه في المنتدي : 4

مُساهمةموضوع: رد: هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly   هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly I_icon_minitimeالخميس مايو 05, 2011 11:04 pm

يا باشا انا اي ديانه علي عيني وعلي راسي من فوق بس اهم حاجه عندي المعامله مدام المعامله طيبه وعارف اني اللي قدامي مش هيأذيني عمري مهخاف منه ولا هعمله وحش علشان في الاخر كلنا بشر وبنعبد رب واحد وكلنا طبعا من ادام وحواء

هااااااااااااااام ‏Very imp0rtant plz all enter and rebly
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عامل الناس بأخلاقك ولا تعاملهم بأخلاقهم ."-".