ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

نقاط ومواضيع : 141
السمعه في المنتدي : 21
العمل/الترفيه : Aresearcher assistant in the college & Diploma

المزاج : Cheerful & Ambitious

الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  Empty
مُساهمةموضوع: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 10:39 pm

الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص :

اول حاجة :

(وانتا بتوقف الميكروباص وياسلام لو مفيش مكان )
.........
البنت ... يادوب تبص بس بصة استعطاف لأي بأف قاعد هايقوم ينط يعد في ضهر السواق عشان تعدى سيادتك

انما بقا الولد.... شوفلك اي حتة اترزع فيها او انشالله تتشعلق مانتا اساسا مالكش أهل يخافو عليك

................................................

ثانى حاجة

(وانتا طالع كتير مننا ممكن يخبط راسه في الباب)

البنت ........... هاتلاقي اللي بيقولك خير حصلك حاجة ؟؟؟ من كل الركاب وممكن طبعا
تلاقي اللي ممكن يقوم يضرب السواق مش الباب ده تبعه

انما بقا الولد ... اسمع بقا اللي يضحك عليك واللي يقولك ايه اتعميت ؟؟ .. يا لطخ تستاهل شوف كنت بتبص فين والكلام دا طبعا

تالت حاجة :

(وانتا بقا بتقفل الباب وطبعا السواق بيقولك اقفله بالراحه كأنه هايتكسر في اديك)

طبعا لو كنتي بنت وبتقفلي بالراحه خالص وممكن الباب مايتقفلش يقولو شوفو الرقة حتى الباب مش هاين عليها تخبطه بالجامد

وياعيني عليك لو كنت ولد والباب ماتقفلش .. ايه ياعم النايتي مش قادر تقفل الباب اتفو على دا جيل

ولو قفلت الباب بالجامد بقا

لو كنتي بنت طبعا هايقولو معلش اكيد متعصبة شوية ربنا يعينها على اللي هيا فيه

انما لو كنت ولد : ايه الطور دا خلاص ياعم عرفنا انك فاندام بس بالراحه ع الباب

رابع حاجة :

(طبعا ممكن يجيلك تليفون وانتا قاعد في الميكروباص )

لو انتي بنت وانتي بتقولي الو ياسلااااام الله يا جماعه على صوتها شوفو الرقة يابخته المحظوظ اللي بيكلمك ولو معاها موبايل معفن ياسلام ع التواضع

انما بقا لو كنت ولد اللهي يجيلك ضربة انتا واللي بيرنلك دلوقتي وطي ياعم صووت ام صوتك صرعتنا والله عرفنا انك معاك زفت موبايل
ولو الموبايل معفن .. وكمان بتتعايق بموبايل معفن امال لو كان موبايل عدل شوية كنت عملت ايه

خامس حاجة :

(لو انتا بقا طالع والسواق مشغل اغنية بيئة ومعلي الصوت بقا وانتا عايز تتكلم في الموبايل)

طبعا لو انتي بنت القانون بيديكي الحق الكامل انك تقوليله وطي الكاسيت او اطفيه ( قانون ساكسونيا طبعا)

انما لو ولد هاتلاقي السواق من غير ما يرد عليك يادوب يبصلك بصة بقرف ويلف وشه تاني ويعلي الصوت كمان ويفضل يبرطم بقا انتا هاتشترينا بأم النص جنيه اللي هاتدفعه

سادس حاجة :

(طبعا بقا انتا وصلت الحمد لله بعد القهر والتفرقه العنصرية اللي اتعرضت ليه طول الطريق عايز تنزل بتقول للسواق على جنب وطبعا لايمكن هايسمعك ماهو مشغل الاغاني ومعلي الصوت على اخره)

طبعا لو انتا ولد هاتقول مرة واتنين وعشرة وينزلك بعد الحتة اللي انتا عايز تنزل عندها بشارعين تلاته وطبعا هايقولك ماسمعتكش مانتا اللي صوتك واطي زي البنات

انما بقا البنت يادوب كل اللي هاتعمله انها توشوش على جنب وكأنها بتكلم نفسها
هاتلاقي بقيت الاربعتاشر نفر اللي قاعدين في الميكروباص بصوت واحد بيقولو للسواق على جنب ياسطاااااااااااااا..... انتا اطرش ؟؟
xD
يخربيت التفرقه العنصريه xD
:aass: :opopop: :opopop:
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 11:10 pm

يخربيت التفرقه العنصريه بس هيا راجعه لشخصية الولد والسواق يبقي ع حق يقوله يانايتي لو مرضاش عليه بنفس طريقته موضوع جميل جدا بس فيه حبة حجات كده بالنسبه للألفاظ فيه شويه عيزين يتعدلوا ! و ياريت نشيل اي شتيمه تسلم الايادي thanks :D
????
زائر

مُساهمةموضوع: ههههههههههههههههه   الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالجمعة مايو 13, 2011 11:51 pm

حلو اوى الموضوع ده
بس على حكايه الباب انا قبل كده قفلت الباب على ايدين التباع و الحمد لله معمليش حاجة انا بس حسيت انو هيعيط وصعب عليا اوى

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 12:06 am

الصراحه ياجماعه من الاخر انا عندي مبدأ لو أي مخلوق بنت أو ولد أذاني مش أصده بسامح عادي جدا لكن لو اصده بطلع عين أهله حتي لو مين والمهم يانور تكوني اتأسفتيله ياعيني أكيد ايده وجعته تحياتي
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 12:19 am

انا قعدت اتأسف لحد ما المكروباص مشى تقريبا كده خمس دقايق
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 12:57 am

ههههه جامد اوى التوبيك ده عن نفسى استفدت من تجارب الحياه إن البنت زى الولد فى طريقة المعامله بس البنت تدلها شوية حنان (لطف) مش اكتر وزى ما ميزو قال اللى بيغلط بقصد بيتظبط حتى لو ميييييين
Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 5:44 am

ههههههههههههههههههههههههه والله يا ميزو نقلاه زى ما هو من الفيس بوك لقيته واحد زعلان ومجرب كتيييييييير شكله كدة قولت اشوف رايكوا فى اللى بيحصل ده صح ولا غلط
وانتى يا نور متتاسفيش ولا حاجة انتى بنت وطبعا القانون بيديكى الحق تعملى اللى انتى عاوزاه
:genral 7lw: :genral 7lw:
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 1:42 pm

خلاص ان شاء الله المرة الجايه هقفل الباب على ايديه و هقوله انت اللى غلطان انت اللى حاطط ايدك على الباب وهزعقله جاااامد بس على ضمانتك لو عملى حاجة ههههههه
Princess Sasoo
مشرفه مبتدأه
مشرفه مبتدأه
Princess Sasoo

مُساهمةموضوع: رد: الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص    الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص  I_icon_minitimeالسبت مايو 14, 2011 3:56 pm

هههههههههههههههههههه ولاااااااااااايقدر وهتقولى ساسو قالت
ولو عملك حاجة قوليلى وانا اوعدك هطلع اجرى
:D :Lol:

الفرق بين الولد و البنت فى الميكروباص
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ألفرق بين كمبيوتر البنت وكمبيوتر الولد
» الفرق بين البنت والولد لما ييجوا صحابهم عندهم:
» شوفوا أما الولد يذاكر جنبيه بنووته ايه هيبقا الحال ؟!!
» الفرق بين البطه و الوزة!!!
» الفرق بين المصري و الياباني