ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه Empty
مُساهمةموضوع: يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه   يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 03, 2011 8:07 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا طريقة فتح يورفريدوم بسرعة 64 كيلو بايت 24 ساعه للغلابه اول مايقولك حسابك عدا عليه ساعه كامله سيتم قطع الإتصال بعد 5 دقائق اعمل انت دسكونت وادخل تاني خلاص اشطا كده ... ثانيا :يورفريدوم بسرعه 4 ميجا والطريقه ده بإجتهادي الشخصي (فمش هتلاقيها في أي منتدي واتحداك ) بس هشرح لواحد محترف (بيفهم خفيف ) تدخل ع موقع اليورفريدوم تضغط علي سرعة 4 ميجا TRy before use this speed طبعا هتاخد ساعه تجرب السرعه ده المهم هتشتغل بقا ببرنامج Deep freez عشان الريجستري وكده وبرنامج hide my IP عشان الشركه ماتأفشأكش او اي برنامج بس ملاحظه اختار اي بي قريب من بروكسي يورفريدوم غالبا يكون بريطانيا أو امريكا ...... ثانيا : ابلود بسرعة 50كيلو بايت ترفع ملفاتك علي 25 سيرفر وتختار 6 سيرفرات زي duckload,rabidshare, ,zshar.shared والكثييير تحط البروكسي ده في المتصفح flameupload.com معلشي بقا والصفحه الرئيسيه http://10.58.118.100:8080 انصح ببرنامج جوجل كرووم google chroom . ماحدش يقول مش فاهم عشان مش هكوون موجووود عندي كورسات مهمه ادعولي ....
:Lol:
:aaaa:

عدل سابقا من قبل Algenral في الأربعاء مايو 04, 2011 12:49 pm عدل 2 مرات
maradona6000

نقاط ومواضيع : 41
السمعه في المنتدي : 3

مُساهمةموضوع: رد: يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه   يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 03, 2011 10:49 pm

طيب الاتصال عن طريق خط اية ياجنرال وبعدين انت ماشي رايح فين
شرومبو
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

نقاط ومواضيع : 3
السمعه في المنتدي : 0

مُساهمةموضوع: رد: يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه   يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 17, 2011 8:08 pm

اليور فريدوم مش شغال بالطريقة دى
شرومبو
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

نقاط ومواضيع : 3
السمعه في المنتدي : 0

مُساهمةموضوع: رد: يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه   يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه I_icon_minitimeالخميس مايو 19, 2011 6:37 pm

مش شغاااال
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

مُساهمةموضوع: رد: يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه   يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه I_icon_minitimeالخميس مايو 19, 2011 7:38 pm

اي ال مش شغااال الطريقه موجوده ف المنتدي ورفع السرعه بالبديهه هتكون شغاله بس ناو سرعة ال 4 ميجا ع يورفريدوم زي 512 بتاعة ايام الثوره

يارجااااله انا هولعها قبل ماامشي وانتو طفووو ههههه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت جامدة جداهههههههههههههههههههههه
» ازاي تحرق دم اي بنت وتخلي وشها زي الطمطمايه هههه