ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛°`°؛¤ منتديات الجنرال¤؛`° °ّ¤؛¸¸,ّ,¤؛
نايم متنكد وجسمي بيرتعش 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
نايم متنكد وجسمي بيرتعش 912800918b

أهلا بيك في منتداك سجل بسرعه في أقل من دقيقه ، في حالة عدم تمكنك من تفعيل عضويتك ، فسوف اقوم بتفعيل عضويتك ، نتمني أن تكون في صحه وعافيه
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
وحياة قلبي وافراحه.. وهناه بمساه وصباحه ما لقيت فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه gamd! كل حلم جميل في حياتنا.. ولا غاب في يوم عن بالنا:) وبنى لنا قصور وفرشها.. زهور في حياتنا ومستقبلنا ولقيتني في عز هنايا.. والدنيا فرح ويايا بتهني حبايبي معايا.. ونقول الكل ارتاحوا دا مفيش فرحان في الدنيا.. زي الفرحان بنجاحه الناجح يرفع ايده.. ونغني في عيدنا وعيده ونقول ناجحين.. ديما.. ديما على طول ديما:) ديما على طول ديما

نايم متنكد وجسمي بيرتعش

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر

زائر

نقاط ومواضيع : 6672
السمعه في المنتدي : 30

نايم متنكد وجسمي بيرتعش Empty
مُساهمةموضوع: نايم متنكد وجسمي بيرتعش   نايم متنكد وجسمي بيرتعش I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 26, 2011 4:03 am

وأنا بفكر أنام طبعا زي كل مره قبل الفجر بربع ساعه !! افتكرت الذنوب اللي عملتها طوول حياتي وإن الذنوب عماله تزيد والحسنات تقل بتقدم العمر وفجأه وأنا ندمااان وبعيط وببكي اوي فجأه قولت لو ملك المووت جه دلوقتي ايه هيبقا حالي ؟ هدخل الجنه ؟ ولا والعياذ بالله النار (ربنا يبعدنا عنها كلنا) يااااه ده مشوار طويل اوي والعمر بيضيع من غير فيده والعشرين سنه ولا التسعتاشر عدو اكن ساعه افتكرت كام مره سمعت الآذان ومصلتش افتكرت الأغاني اللي ع الموبايل وقاعد خايف انام خايف لو مت ف اللحظه ده ..... ياااه أما أقف قدام ربنا هقوله اي !! ده حتي الأعضاء هتشهد عليا ياااه (النظر) كام مره بصيت ع بنت ومغضضش البصر ؟؟ و(الأذن) كام مره سمعت أغاني وقولت ياعم سيبك عيييش !! كل ده حصل مني وانا مش دريااان افتكرت الراجل العابد فضل يعبد ربنا سنين كتيير وفي الآخر معصيه صغيره كانت سبب دخوله النار تب انا كل المعاصي ده هتوديني لفييييين . عايز اقولك حط نفسك مكاني وعيش الموقف شوف هتعمل اي !! اكيد هيبقا حالك زي حالاتي . اقتكر معايا الآيه ده ( يوم لاينفع مال ولا بنون . إلا من أتي الله بقلب سليم ) وياما شفنا ناس معاها ملايين وعاشو ف اكبر القصوور وأترف عيشه بس وقت المووت ؟؟ والله شفتها بعنيا بيقول يارب لألأ لأ خد عيالي خد اموالي فلوسي ال عشت سنين ده كلها عشان اجمعها مش عايزها بس ماترمييش ف النار اللي انا شايفها ده وعمال يصرخ ويصرخ ؟؟!! انا ياجماعه بكتبلكو الموضوع ده وانا عيوني بتدمع اوي دموع فرحة التوبه .... أنا قولت من النهرضه مفيش اغاني مفيش افلام مفيش اي حاجه تغضب ربنا وبحمد ربنا ان أنا راجعت نفسي بدري ونفسي إنتا او انتي تراجع نفسك قبل فوات الأوان والسلام عليكم :Saaad:
????
زائر

مُساهمةموضوع:    نايم متنكد وجسمي بيرتعش I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 26, 2011 2:08 pm

ماشاء الله عليك وتوبة نصوحة ان شاء الله
وياريييييييت كل الشباب يبقوا زيك كده
عاشقة الجنه
إدارة منتدي الجنرال
إدارة منتدي الجنرال
عاشقة الجنه

نقاط ومواضيع : 2968
السمعه في المنتدي : 27

مُساهمةموضوع: رد: نايم متنكد وجسمي بيرتعش   نايم متنكد وجسمي بيرتعش I_icon_minitimeالأربعاء أبريل 27, 2011 8:23 am

اللهم اغفر لنا ذنوبنا وتقبل دعاءنا

نايم متنكد وجسمي بيرتعش
صفحة 1 من اصل 1